onsdag 4. mars 2009

Vinterferien flyr!

Dagene går, og vinterferien flyr.

Huff, jeg føler vinterferien nettopp startet, men dagene flyr som bare det! Kan jo fortelle litt hva jeg har gjort frem til nå i vinterferien.

Lørdag: Da var jeg med Susann og Amalie i byen. Der sjekket meg og Amalie piercingene om de var ok, og det var de. Også tok Susann piercing. Ble kjempefin.

Søndag: Bokstaveligtalt en daffedag. Var bare inne med familien, og senere på dagen laget jeg brownies som vi koste oss med til Himmelblå. (Jippi, kjempegøy.)

Mandag: Våknet vel klokka 1, også stelte jeg meg. Senere på kvelden gikk meg og Gunn Marlin sammen, vi gikk opp til Rebecca og var der litt til vi gikk hjem igjen, og på hjemveien møtte vi Tarjei og Mats. Kjempekoselig dag, og var utrolig koselig å gå med Gm og Rebecca. :-)

Tirsdag: Dagen begynte veldigveldigveldig daffete, til Sanne snuppa kom. Vi laget middag (taco) og koste oss. *klappe* Senere på kvelden så vi frustrerte fruer og privat praksis. Også satt vi selvfølgelig på pc'n til vi sovna.

Onsdag: Våknet i 12 tida, meg og Sanne laget taco til frokost (haha) *klappe* også stelte vi oss, og etter det så vi på film. (Twilight)

.. Nå er klokken snart 8, og kvelden var egentlig planlagt slik at jeg skulle til Kathleen og Rebecca. MEN, mamma gidder ikke kjøre meg, og jeg er ikke akkurat i det "gåhumøret". Så, det blir vel til at jeg blir hjemme, og går til dem i morgen. :-)



- Dette er hva jeg har på meg i dag :-)




Bukse fra BikBok

Brun topp fra Gina Tricot

Genser fra H&M (tror jeg?)

Gucci skjerf (som jeg bare har knyttet rundt som et hårbånd)





Fortsett å nyt vinterferien, akkurat som meg.

- VI BLOGGES! :-)


2 kommentarer: