torsdag 5. mars 2009

Torsdag 5. mars


Dagen begynte veldig daffete i grunnen. Våknet klokka 1, løp i dusjen også sminket meg og stelte meg. Etter frokosten (uhm, eller 'lunchen') gikk meg og pappa på senteret for å kjøpe nye sko til håndballen. Men ingen hadde de skoene jeg ville ha. Etter det surret vi bare litt rundt på senteret, og jeg skulle egentlig få meg en ny klokke men de hadde heller ikke den jeg ville ha. Enten er jeg veldig kravstor eller så har butikkene veldig dårlig utvalg. Du skal selv velge hva du tror. Men spør du meg har butikkene dårlig utvalg. (A) 
Og nå har jeg nettopp spist en herlig middag, og sånn som det ser ut nå skal Amalie, meg og Tonje på kino senere i kveld og se "Bruder i krig'', gleder meg veldig! :-)

Når jeg kommer hjem igjen, må jeg vel blogge litt ifra filmen og sånn.


Dette er hva jeg har på meg i dag :-)



Bukse (lys) fra BikBok
Grå topp fra Ginga Tricot
Jonsdale genser fra London
Klokke fra Next
Øredobber fra Vero Moda

(PS: var ikke meningen at bildene bli "grått/hvitt". :s Altså, det skal ikke gjenta seg.)




Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar