torsdag 26. mars 2009

PS: I LOVE YOU


Etter Valentine's day har jeg sittet igjen med en klump i magen, en klump som hele tiden forteller meg at jeg har vært singel i over ett år nå .. Ble jeg så såret sist jeg ble dumpet fra min første store kjærlighet at jeg ikke tørr å forelske meg igjen? Har jeg fullstendig angst for å binde meg til noen og ikke leve livet fullt ut framover slik jeg har planer om? Veeel.. Det har hvertfall ikke noe med at det ikke finnes gutter på denne planeten, for det gjør det. Og mine erfaringer nå for tiden har gjort meg svært usikker på det jeg har vært sikker på hele tiden, min smak for gutter. Når han logger på MSN, så hamrer hjertet mitt fortere enn det ville gjort om jeg hadde løpt herfra til Oslo, jeg har såååå lyst til å skrive til han med en gang, men tenker alltid å vente til han skriver til meg først, noe som hender i ny og ne. (Men som oftest klarer jeg ikke å vente lenger enn fem minutter) Og, når det piper på telefonen håper jeg at det er fra han, og om det er fra han, så blir jeg rett og slett så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.


Men uansett hvor betatt jeg har blitt av denne gutten, tenker jeg at jeg burde bare komme over han. Men, slike ting tar tid.

En dag jeg skulle ta av meg et plaster, som hadde vært på i ett par dager, så tenkte jeg at det skulle bare rives fort av, så det ikke skulle gjøre så vondt. Og det er jo det de sier med de fleste ting, få det overstått og "riv det av", så gjør det mindre vondt. Og i mens jeg stod og tenkte det, og tenkte at ; "ahaaa, kanskje jeg skal kutte kontakta med han og gjøre det raskt og enkelt", så dro jeg plasteret av sakte, og det gjorde ikke litt vondt engang. Så tenkte jeg også på ordtaket "tiden leger alle sår" .. og det er så utrolig riktig. La tiden løse problemene sier bare jeg, løser til og med panikken ved å dra av et plaster! Dermed tenkte jeg at jeg får heller slutte å stresse med å tenke at jeg har blitt betatt av denne gutten, og heller la tiden la denne forelskelsen visne.


Er du forelsket for tiden? Eller vil du fortelle om en gang du har vært superforelsket?

2 kommentarer:

  1. For en søt blogg du har! Ser framover til å følge deg vidre:)

    SvarSlett