søndag 15. mars 2009

KAMP MOT AK28

Var kamp mot Ak28 i dag. Jeg hadde gruet meg sinnnnnnnnnnnsykt, og hadde skikkelig sommerfugler i magen før kampen og under oppvarminga. (tror nok ikke jeg var den eneste, heller?) Men når det er sagt, jeg var så avhengig av å vinne kampen. Som kaptein ville jeg vise alle sammen at når vi jenter på laget vårt har humør kan vi slå de fleste! Så sant, så sant. Om jeg skal si det selv er vi helt RÅE bare vi har humøret inne! Og, den kampen, vi hadde bestemt oss før vi kom ut på banen at den kampen SKULLE vi vinne. Og fy søren, alle sammen, alle jentene var helt utrolig brae! Det var så sinnsykt gøy å spille med dere, og alle sto skikkelig på!

.. var rett og slett dritstolt!

Det var ekstremt gøy å komme så bra tilbake etter kampen i går der vi måtte gi fra oss et poeng til start, da det ble uavgjort. Men, i dag tok vi med oss to poeng og vi slo ak28, som ligger på 2.plass på tabellen. Kjempefornøyd! :-)

ik våg 12 - 9 ak28

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar