tirsdag 10. februar 2009

Jeg er lei av kopier


Hvorfor klarer ikke enkelte mennesker å finne sitt eget utseende? Hvorfor skal de kopiere en venninne eller et idol, etter punkt og prikke? Det er så dumt å se på, når de kommer side om side; du ser lett hvem som er wannabe'en. Er det godt å stå opp av sengen, og tenke "jeg er ikke meg."? Jeg ser flere og flere jenter som prøver så hardt de kan, for å ligne på andre "penere" jenter. Jeg sier ikke at litt kopiering er feil; om du har en kjendis som du ser veldig mye opp til, og prøver å ligne litt på han/henne, så er det jo noe annet. Nå snakker jeg om eksakt kopiering; sminke, hårfrisyre, klær, stil og attitude.


Jeg har flere personer og idoler, men kopierer dem aldri på samme måte som jeg ser andre gjør. Det er en forskjell på å beundre noen, og å ta andre's identitet! Noen som har opplevd det samme - sett kopier av andre?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar