lørdag 7. februar 2009

Jeg? Blogge? Uhm.

Jeg føler ikke at jeg er helt den bloggetypen. Jeg er ikke akkuratt født med en journalis i magen. Men jeg tenkte å prøve det ut. Ikke det at jeg tror noen vil lese det, men jeg får bare more meg selv.

Jeg har mye å si og mange meninger, men jeg har ikke akkuratt skrive-talentet. Egentlig har jeg ikke tid til å blogge en gang. Er opptatt med skole, lekser, hund, og prøve å ha et sosialt liv. Men jeg er så lei av nettby. Og facebook? Det har jeg ikke skjønt engang. Og jeg tenkte at blogging virket ganske gøy. Bare skrive noe du har lyst til, følelser, hva du vil, når som helst. Mitt mål med denne bloggen er ikke å få en 6'er i norsk, men å ha et kult design med mange gøye bilder, som jeg håper du kan kose deg med.

Jeg har lest på ganske mange blogger at de skriver innlegg når man kjeder seg. Det har jeg tenkt å begynne med. Før brukte jeg tiden min når jeg kjedet meg, ved å sminke og ta bilder av meg selv. Skarpe, fargerike og fine bilder. Men det passer vel kanskje her? Jeg elsker vertfal blogger proppet med fine, skarpe, fargerike bilder. Bilder som det ser ut som en fotograf har tatt. Jeg elsker fine bilder. Vil virkelig bli god på det.

.. Denne planen, gikk ikke akkurat helt som den skulle. Er falt helt ut av blogginga, men skal prøve så fort som mulig og oppdatere tingene. Men, det vil nok ikke komme i den rekkefølegen det skulle kommet i. :-)

Nyt resten av helga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar