onsdag 31. desember 2008

Årets siste dag.


Så var år 2008 slutt, i alle fall snart, og dette har vært et år jeg ikke kommer til å glemme. Det begynte ikke så veldig bra, men så fant jeg ut hvem som betydde mest, og fikk et fast forhold til enkelte personer.

Sommeren var omtrent perfekt, med mange overnattinger og mye gøy! Da høsten kom lekte livet mer enn noen gang, og jeg tror aldri jeg har vært så lykkelig som jeg var da. Men så tok alt slutt, sånn helt plutselig, og de siste tre ukene av dette året har ikke vært noe særlig, men jeg kommer over det og det er mye som gjenstår å oppleve. Men jeg velger å tro at alt jeg har opplevd i år har gjort meg til en noe bedre person, fordi jeg har opplevd så utrolig mye. Positive og negative ting jeg aldri hadde trodd skulle skje, har skjedd. Jeg håper på at 2009 blir et like fantastisk år, og uansett hva som kommer til å skje, skal jeg i hvert fall prøve å gjøre det til et bra år, og gjøre mer plass til venner i kalenderen min. :-) Takk til de folka rundt meg som har vært der for meg, og gjort dette året helt uforglemmelig!
.. GODT NYTTÅR, ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar