søndag 8. mars 2009

Hyttetur

Den siste helga, og de siste dagene ble tilbringt på hytta sammen med familien på Ljosland. Meg, mamma, pappa og Dina reiste opp på hytta i 12 tiden på fredag, var selvfølgelig koselig det. Men det var ekstremt tidlig å stå opp halv ti når jeg var vandt til å stå opp 1. (A) Jeg forbinder meg selv vel ikke helt som det "hyttemenneske", altså jeg hadde ikke dratt opp på hytta om jeg ikke ble tvingt til det, bare så det er sagt. Men, jeg ble jo tross alt sagt at jeg måtte, så siste helga i ferien ble på hytta sammen med familien, min kjære fetter og min kjære kusine. (+ onkel)

Var maaaaaaaasse snø, men det ble ikke akkurat noen lange skiturer, for de som lurer på det. Det ble vel egentlig mest kortspill og kos. Men, på lørdag var vi oppe på hytta vi nå holder på å bygge lengre oppe der med skitrekket på Ljosland. (Jeg har jo tross alt ikke sett den før, kun sett den en gang. *fnise*) Ble i grunnen veldig overrasket da jeg så hytta, den var faktisk veldig fin. Så.... jeg ser fremover til å opp på en litt mer "ikke primitiv" hytte, der jeg i alle fall kan dusje så mye jeg vil og se på tv så mye jeg vil + sitte på dataen med nett og hele pakka. :-D

.. ser veldig frem til å ta med meg venninner opp så myyyye jeg vil. Da blir det ikke mange hytteturer med kun familie, gitt. *fnise*


Er stort sett veldig fornøyd med vinterferien, og ser faktisk frem til å begynne på skolen igjen. Særlig folka i klassen, og resten av jentene! :-)


Vi blogges, vel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar