søndag 4. januar 2009

Skadet etter kamp mot kvinestal


I går var det kamp mot kvinestal, og jeg skulle endelig spille. Strekken i låret var borte og jeg kunne begynne igjen. Jeg skulle prøve meg på midtback, og gledet meg faktisk veldig. Men, jeg var samtidig veldig nervøs. Vi hadde spilt i 10 min av første omgang (ellerns) også gjett hva som skjedde? Joda, motstanderen på det andre laget klarte å løpe i beina mine. Og, jeg må bare legge til det at SÅ mye smerte, har jeg virkelig aldri hatt. Jeg klarte ikke gå ut av banen så dommeren måtte bære meg ut ("uhm, hmrm, jippi?") I alle fall, klarte jo tross alt ikke gå, så når jeg kom hjem gikk jeg i grunnen å la meg fordi jeg hadde så mye smerte. Også, da jeg stod opp i dag tidlig, var det fortsatt haugevis med smerter, så vi dro til legevakta. Da jeg hadde tatt bilder av foten/ankelen og skulle til bake til kontoret fikk jeg beskjed om at jeg hadde vært kjempeheldig for at det ikke hadde skjedd noe mer. Jeg er lykkelig, jeg brakk heldigvis ikke noe. Var bare noen sener som hadde slitt. Så egentlig kan jeg ikke trene på kjempelenge :-/ Og mest sansyligvis kan jeg heller ikke være med å spille kamp mot greipstad til neste tirsdag. Men, jeg håper så absolutt på det beste! :-)

1 kommentar: