tirsdag 30. desember 2008

Lille Nyttårsaften

I dag er det lille nyttårsaften dere! Og det betyr at det er den siste natten igjenn av 2008. Det betyr også at det er på tide å skrive nyttårsforsett, hvis man ikke allerede har gjort det.
Her er i hvertfall noen av de kravene jeg stiller til meg selv i 2009:
- Få bedre karakterer på skolen
- Være bevisst på hvem jeg åpner meg for -.-
- Kutte ned på godteri og brus
- Bruke pengene fornuftig og spare oftere
- Kjøpe et speilreflekskamera
- Få bloggen ordentlig i gang
- Dra til syden i sommerferien

Ja, det var litt av det jeg vil oppnå i 2009, listen kan selvfølgelig bli lenger, men jeg skrev ned det viktigste.

Vi blogges i morgen, da jeg trenger hjelp til å finne ut hva jeg skal ha på meg på nyttårsaften. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar